torstai 9. helmikuuta 2012

don't forget to smile :)

Laura


Terve taas. Oon jälleen kerran flunssassa. Jotenki tuntuu et sinä sekunttina ku oon taas terve niin alkaa uus räkätauti hiipimään....no ei kai siinä, bloggaaminen näin flunssapäissään on varmaan ihan jees :D Kellohan tosiaan on 7.32 atm, heräsin taas itsestään puol neljä. En tajua mikä nyt on taas hätänä, ennen jouluahan mulla oli kans tää sama homma. Sillon olin tosi jännittyny ja stressantunu mutta nyt mulla ei oo mitään hätänä? Ainakaa tietoisesti :D Meen ihan oikeeseen aikaan nukkumaan ja tänäänkin mua väsytti ihan sikana mutta ei, en siltikää saanu nukuttua ees tähä asti.

Läksyjähä mulla olis tän päiväselle People Managementin tutorialille, mutta näääääää en ihan NIIN tylsistyny oo :D Tässä moduulissahan mulla nyt on 4 eri ainetta; People Management, International Management, Economics ja mun uus ihastus, MANAGEMENT ACCOUNTING. NOT. Olin jo aivan mielissään ku luulin et meillä ei oo enää mitään tilinpitoon liittyvää mutta ehei, eikö uutta pukkaa. Noi muut on ihan ok, economics onki yks lemppareista. Nyt jälkeenpäin mietin että miksen suoraan lähteny lukeen sitä :D No, ens vuonna voin ottaa sen "sivuaineeksi".

Kuvia itestäni tai ylipäätään täältä mulla ei (taaskaan) oo koska eipä niitä tuu normipäivinä napsittua. Eilen (tai siis toissapäivänä) käytii poikien kaa pelaan bilistä, oon edelleenki surkea. Mentii sit leffan yönäytökseen jossa oli meidän lisäksi vaan kaks muuta ihmistä :D Pojat pelleili jotain, hyppeli penkkien yli yms. Perus setti.

Pää täynnä räkää on myös viiiiiitun helppo vaipua angstiin joten aattelin ehkäistä sen tekemällä tälläsen jutun asioista mitkä tekkee mut onnelliseksi :) Piristi päivää kyllä kovasti! Toivottavasti teijänki :)





















Tällästä. :) Nyt kello onki jo 8.12, eli voisin suunnata yrittää ottaan vielä pari tuntia unta, herätys on vasta yhdeltätoista. Markus kylläki uhkas tulla potkiin mut ylös ennenku se lähtee kouluun, sillä on tutorial 10. Jos se sen tekee pidän huolta ettei se nuku ainakaan viikkoon :D

Mutta huippua torstaita!! (haha kirjotin tähän eka että keskiviikkoa....mooooro väsymys paikassa rahkola)

<3 Laura

2 kommenttia:

  1. <3

    ei mulla muuta, ikävöin kovin ja katon just bulgsuvideoita. en tajua siitä reissusta on jo nii kauan mut silti nuo videot saa aina aikaan huikeen fiiliksen!!! satellites rannalla kauniisti laulettuna<3 (ja ei, en oo humalassa..)

    VastaaPoista