tiistai 21. helmikuuta 2012

Ups and downs

Laura

Nyt on kyllä sellainen viikonloppu takana, että huhhuh :D Vielä vissii näi 21-vuotiaana vanhuksenaki jaksaa!

Torstaina vedettiin spontaanit kännit kolmestaan Markuksen ja Maxin kaa sen huoneessa :D Kaikki Markuksen kämppikset tuli nauraan meille ku oltii aivan perseet keskenään :D Soitettiin myös musiikkia ilmeisesti suhteellisen kovalla koska RA (niitä vanhempia opiskelijoita ketä asuu täällä) tuli käskee laittaa hiljemmalle ku oli tullu valituksia. Pikkutunneilla avauduttii vähäse ja voivoivoivoi ei voi muuta sanoo. Minun pojat<3

Torstailta ei oo kuvia, mutta sitte perjantaina mulla meni vähä heikommin sattuneesta syystä ja olin omassa huoneessa rypemässä itsesäälissä ku kämppikset koputti oveen ja menin avaan. Ne oli muurannu mun oven kiinni elmukelmulla ja jätesäkeillä?? :D Kun pääsin rämmittyä sen seinämän läpi niin ne sano et ne lähtee asdaan ostaan juomaa ja et mulla on tunti aikaa koota itteni. No, sieltähä ne sit tuli tälläsen saaliin kanssa....


Eli 32 tölkkiä Strongbowta, 12 Breezeriä ja pullo Margaritaa. Niinku Rachael sano mulle et "When life fucks you up, get fucked up" Se oliki sitte koko illan motto ja sillä myös mentiin. Oltiin kaikki uskomattoman kännissä (vedettiin siis kalsarikännit...ihan kirjaimellisesti...) ja kuvamateriaali on sen tasosta kans...


Tuosta reiästä oli hyvä lipittää Strongbowta....


....kiipeiltiin seinillä....(tässä siis meijän Danielle, 27 vee :DDDDD)


....hetkeksi rauhotuttiin jutteleen...


...ja sitte pääsi PhotoBooth käyttöön, kertokaas hei kuin seksikäs oon, kuumat miehet soitelkaa!!



RGU!!!

Mutta ei jotain huonoa ellei jotain todella hyvääkin! Nimittäin meijä Katri sai nyt sen vauvvelin! Onnea kovasti ihana jos luet tätä<3 Ei enää pitkästi niin tuun katteleen pikkusta.


Lauantaina ei ollu ees kauhee tärinä päällä, ottaen huomioon että mulla oli jo 2 päivää takana :D Nykyäänhä mulla melkeen väistämättä menee morgen efterit sängyn pohjalla aivan jäätävässä hedarissa. Pikkusen vituttaa jos Emmi on täällä ku pitää ensinnäki nukkua verhot auki (eikö verhot oo just sen takii ettei aurinko pääse paistaan sisään?!) ja sit ku sille ei melkeen koskaan tuu mitää ja on aina nii pirtee aamusin :D 


Tälläsenä hiihtelin menemään. Tuosta mekosta on tullu mun luottovaate, oon nyt vissii öö kolme kertaa putkeen pistäny sen päälle? :DD


Kuvasta puuttuu CF :) 


Joo moro iiärrä rajoille :D Mut en ollu tollon vielä tehny kämmeniä ;) Tän kuvan tarkoitus on kuitenkin osoittaa et TÄÄLLÄ SATO LUNTA! :D eihä sitä enää oo ku nyttenki lämmintä on +11 mutta oli edes hetken :)

Mentiin Aurumiin, jossa myös Jennifer ja Danielle oli niiden kurssilaisten kanssa. Ja, EI. HYVÄ. LUOJA. :DD Ne miehet...huhhuh.... :D Molemmat siis opiskelee fysioterapiaa ja voitte tosiaa kuvitella minkä näkösiä ja kroppasia ne ukot oli :D Oltiin Katien kanssa aiva ihmeissään :D Joka tapauksessa tanssilattia raiskattiin suht huolella varsinkin mun ja Daniellen Finland vs USA oli aika komee. Not. 

Jossain vaiheessa päätin lähtä käppäileen kotiin ja tosiaan sitä lunta oli tullu ihan hyvin. Kävelin Union Streettiä ja vedin elämäni hienoimmat lipat. Siis oikeesti miten voi jalat lähtä nii totaalisesti alta?! :D Siinä sitten lunta, miehiä, korkoja ja ylipäätänsä koko maailmaa kiroten räpelsin ittiä pystyyn (varmasti näytti hienolta ku olin tosiaan vesiselvä. not) kun sellanen auto pysähtyy mun viereen. Siellä autossa oli 4 sellasta 20-24-vuotiasta jätkää jotka kysyy et haluunko kyydin. Jätkät näytti kivoilta ja ulkona tosiaan oli sellanen myrksy et en kyllä kahesti miettiny meenkö ku polviki oli koko kohelluksessa auennu. Jätkät sitte nakkas mut meijä lähi-Sparin eteen jossa törmäsin kämppiksiin. Sain kyllä elämäni puhuttelun ku kerroin et olin tuntemattomien autoo menny :D Ihan ansaitusti kyllä, olis voinu vähä aatella pidemmälle. Vielä ennen ku menin omaan kämppään kävin moikkaan Markusta ja Maxia jotka tosiaan arvosti mun kännihyper-olotilaa ku ne oli nukkumassa... :D Vitsi oon hyvä kaveri...

Huhhuh, riitti kyllä äksöniä :D Maanantai-aamunaki oli vielä pieni rapsa mut ihan hyvin sitte selvittiin :) Tänään oli vaan melko fail menin kasilta herättään Markusta, mut sillä oli nii kova flunssa ettei jaksanu kouluun. Ajattelin et skippaan itekki aamun tutot ja meen luennoille. No, heräsin tunti sitten eli that didnt happen... :D Ja huomenna onki sitte vapaata :) Ihania tälläset kolmen päivän kouluviikot <3 Myöski tällänen hirvee ränni ja muutamat känni-itkut sai aika hyvin päätä selvitettyä, nyt sitte pää pystyssä kohti uusia nöyryytyksiä! ;)

Mutta tänään vissiin tehää pannareita kämppisten kaa, jee! :) Meenki nyt kattoon onko kukaan tullu kotiin koulusta jo. MOOORO!

<3 Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti