tiistai 15. marraskuuta 2011

Kakskytyks!

Emmi

Elikkäs, eiköhän kaikille tullu ihan selväks (ainaki aberdeen tyypeille, hoin nimittäi himymin iiiit's STILL MY BIRTHDAY:tä koko päivän :D) että sunnuntaina täytin sitte arvokkaasti kakskytyks. Meinas aamulla puskee vähän ikäkriisiä, mutta sitte multa kysytti henkkareita ko ostin sytkän ni kriisiki meni aika nopiaa ohi :DD kyllä se myyjä näytti vähä nololta ko se näki ne mun henkkarit....

Aikasemmi ko tytöt oli vähän kyselly, että mitä haluan tehä synttäreillä nii sanoin vaa, että teen kakun ja hengataa täälä ja mennää sitte kaupunkii illalla... no jo tuo kakun tekeminen oli niitten mielestä outo juttu, kuulemma täälä synttärisankari ei todellakkaa ite hommaa ommaa kakkua vaa joku tekkee sille aina semmosen. Päästiin kuitenki yhteisymmärykseen siittä, että teen oman kakun, koska let's be honest, mää teen aika helvetin hyviä kakkuja. Tästä olin kyllä erityisen ylpee:


Aloin siinä sitt käyä illalla jo vähän kärsimättömäksi, koska kello oli jo puol 9 ja tytöt ei ollu vieläkkää valmiita (tai siis oletin että ne oli edellee niitte huoneissa laittautumassa ko ei niitä näkyny) ja myöskään laurasta ei kuulunu mittää vaikka olin käskeny sen tulla settemäkis. Kyllä mää tiesin että se ois myöhässä , mutta tuo alko jo vähä vaikuttaa naurettavalta. Sitte Erin (yks mun kämppiksistä) sano, että "tuuppa Emmi nyt saat sun lahjan" ja lähti johdattaa mua portaita alas, ja meikä vaa että "mitäs, onko se ulkona vai häh??" ja se johdatti mut ja Calin (joka oli siinä mun mukana, ja sillä oli olly synttärit justiisa 10 päivä) tv-huoneen ovelle ja ko me astuttii sissää nii hulluna porukkaa hyppäs sohvien takkaa ja huusi vaa että "SURPRISE!"

Mulle ja Calille oli siis järkätty ylläri synttärit ja meillä ei kummallakkaa ollu mittää hajua, siis mää ennoo huomennaa en mittää viimisten viikkojen aikan ako ne on suunnitellu tän kaiken, iha sairaan hyvä ylltäys! Oisitte nähny mun ilmeen, mää olin niiiin puulla päähän lyöty! Mää olin vähä aatellu, että tuskin ne mittää kovi kummallista tekkee ko ollaan nii vähä aikaa tunnettu, että emmää ees oottanu lahjaks ko jottai pientä vaa mutta tytöt oli ostanu mulle nominationiin 21 -palasen. Sitte toisen käytävän tytöt oli ostanu yhen valokuvakehyksen ota olin kattonu ari viikkoo sitte yhessä kaupassa Rosannan kanssa. Lauralta olinki jo saanu yöllä lähjan ko oltii lauantainaki baarissa ja menin sen luo yöks nii sllonko mentii kotia ni sehä oli jo mun synttäreitte puolella. Sain korurasian, taskukalénterin (jota oon tarvinu vaikka kui kaua!) ja toisen valokuvakehyksen. Kaikki lahjat oli kyllä aiva parhaita <3

Siittä sitte lähettii vielä Originiin josta tykksin tosi paljo, sunnuntai ei kyllä ikinä petä!  Oli hyvät synttärit! :))

1 kommentti:

  1. "mää teen aika helvetin hyviä kakkuja". Ee-hehee :D Kiva että sulla oli hyvät synttärit! <3


    -salla

    VastaaPoista