perjantai 30. syyskuuta 2011

Cheers to the freakin' weekend!

Jee viikolloppu! Oliki nii rankka viikko että oksat pois....NOT :D ja maanantaisinhan mulla eioo koulua, eli voin lusmuilla huoletta tiistaihin asti....hehheh. Eiku oikeesti vois vakavasti miettiä niitten töitten hankkimista...

Laura laittoki tosta rannasta jo juttua, nii tosiaa täälä on iha järettömän pitkä biitsi (kalpenee vähä Oulun Nallikari siinä rinnalla) ja meki käytii tyttöjen kans sielä hipsimässä viime viikolla. Ainut vaa, että lähestyttiin ilmeisesti vähän väärästä päästä ko ei me mitää boardwalkia löyetty ja sielä näytti enemmä tältä:


No sitte ko jakso vähä kävellä (esim. puoli tuntia) nii kyllä ne maailmanpyörät sun muut alko näkymää sielä toisessa päässä mutta ei sitte jaksettu lähtä sinne asti menemää.



Tää on muute aika kummallista miten kiltisti oon kävelly joka paikkaan, koska yleensähän en kyllä kävele jos eioo pakko...

No anyways, tällä viikolla liityin yliopiston Dance Societyyn ja menin keskiviikkona dancehall -tunnille joka oli aivan _huippu_ mutta se ohjaaja oli aivan hullu ja joka paikka on iha kippeenä (varsinki ko säntäsin eile vielä zumbaan siihe päälle). Niillä on tosi paljo kaikkia tunteja nii siinä on mulle sitte talveksi tekemistä iha mukavasti. Harmi vaa että koko vuojen exclusive jäsenyys maksaa £50. No jaa, tässä on muutenki menny nii paljo rahhaa ko on pitäny kaikkia koulukirjojaki ostaa ja vaikka mitä kattiloita sun muuta nii eikai tuo tunnu ennää missää...

Maanantaina kävin muute yhen pojan synttäreillä joka oli mun kans samalla luokalla Japanissa, oliko ees vähä outoo nähä se jonku kaheksan vuojen jälkeen. Nii anyways se oli itseasiassa yks sen kaveri joka innosti mut lähteen sinne dancehall tunnille sen kans nii nyt mää oon sitte innostanu sen tulemaan zumbaan mun kans. Huomenna aattelin sitte mennä testaan hiphopin ja maanantaina vielä bollywoodin.

Imuroin tännää huoneen eka kertaa, ja se imuri oli iha friikki, jonku piti tulla näyttään mulle miten sitä käytetään :D


Onko tommosia imureita muka Suomessa?! Sama tapahtu kans viikolla ko piti lähtä ettimään joku keneltä kysyä miten purkinaukasijaa käytetää :D Se oli ihan outo jossa oli vaikka mitä ulokkeita! No, onneks oon päässy hämmentään kaikkia mun juustohöylällä, se on nykyää iha yleisessä käytössä tuolla keittiössä ko se on kaikkien mielestä niin siisti :DDD

Arvatkaa mitä tää on:


Uppopaistettu Mars-patukka. Kuulemma joku skottilainen erikoisuus. En voi kyllä väittää, että se ois kovi hyvvää ollu....

Jeijee, huippua viikolloppua kaikille!

-Emmi xxx

4 kommenttia:

  1. meilläki oli jenkeissä tommone imuri! joko laura on muute saanu juustohöylänsä :D

    VastaaPoista
  2. ja tehkää jotain tälle kommentoinnille siis oon kyllä kommentoinu aikasemminki mut en oo tajunnu et ku painaa tosta et lähetä nii se on vasta esikatselu... ok siinä lukee et esikatselu mut siltikää en aikasemmin oo tajunnu!

    VastaaPoista
  3. Pakko testata uppopaistettu Mars heti seuraavana karkkipäivänä. Näyttää tosi hyvälle!

    VastaaPoista
  4. uu dancehallia, huippua! ja tuo imuri on selkiästi maikin iisakki-imurin kamu. (ps. tuo ripulikasa näyttää melkeen hyvälle tässä makianhimossa)

    VastaaPoista