sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Whoever broke Adele's heart made her rich as hell

Laura

Moikka kamut!

Pientä hiljaisuutta ollu taas havaittavissa, koska suoraan sanottuna en oo tehny kerrassaan mitään :D Kokeet siis loppu tossa reipas viikko sitten ja sen jälkeen oon ollu kotona ja pilannu unirytmini ihan täysin.(esim kello on nyt 5.42.......)  Oon eläny kollareissa ja kulahtaneessa t-paidassa ja meikkasinki ekan kerran varmaan kuukauteen viime perjantaina ku käytii Lewisin kaa pyörähtämässä ulkona.

Alan pikkuhiljaa vissii kans menettää oman sukupuoleni Maxin ja Markuksen silmissä ku pari päivää sitte ku oltii Markuksen huoneessa hengaamassa niin Max sano mua vahingossa dudeksi varmaan kaheksan kertaa. :DDD Onneks huomenna alkaa koulu nii on syy alkaa taas meikkaamaan ja vetään muuta päälle ku rentoiluvaatteet ja villasukat. Huolestuttavaa on kans et miten ne on alkanu puhumaan naisista sillo ku oon läsnä, oon välillä ihan kauhuissani :D Me tarvitaan selvästi lisää estrogeeniä tähä kaveriryhmään, oon selvästi alakynnessä.

Ainut "jännittävä" uutinen on et ollaan siis saatu kaks uutta kämppistä! Meiltä siis lähti vaihtarit Kayleigh ja Malene ja tilalle tuli kaks uutta, Jennifer ja Danielle. Jennifer on 22-vuotias ja Danielle 26 (?!?!) Eli oon nyt  koko kämpän kolmanneksi nuorin. Haha! Jennifer vaikuttaa tosi mukavalta, Daniellestä en ota oikeen selkoo ku se on omissa oloissaan aika paljon. (No, toisaalta olisin ehkä itekki jos asusin 5 vuotta itteäni nuorempien kaa... :D)

Eilen Emmi oli yötä ja värjäiltiin sen tukkaa ja katottiin Inbetweeners-leffa. En tiiä ollaanko mainittu sitä täällä blogin puolella mutta asutaan siis ens vuos yhessä joten asunto hunt is on! :D Ja joo, kyllä jo näin 8 kk etukäteen pitää alottaa...hullua, joillakin on jo kämppä tiedossa.

Mun lempparikämppis Katie tuli tänään kotiin, ei olla nähty melkeen kahteen kuukauteen. Luulin et se tulee vasta illalla mutta se ihana yllätti mut ja tuli aikasemmin :) <3 Juoruttiinki sen huoneessa monta tuntia ku molemmilla oli niin sikana kerrottavaa ja analysoitiin kaikkia juttuja :D

Tänää on ollu semi-outo päivä. Välillä oon ollu ihan onneni kukkukoilla ja hihitelly itekseni ja sitte välillä on tehny märistä silmät päästä ja vetää hullut itkupotkuraivarit :D Menkat vissii tulossa? Miehet, ei voi muuta sanoa......

Mulla ei nyt oikeen ees oo mitään kuvia teille ja uskon ettei mun tämän hetkinen meikitön pärstä ja pingviini-yöpuvunhousut hirveenä jaksa kiinnostaa teitä.... :D I'm sexy and I know it.

Mutta nyt vois yrittää lähtä nukkumaan, herätys kolmen tunnin päästä...

Hyvää maanantaita ihanat!


<3 Laura

Ps. mitä heleä meidän blogiin on kahdesti päädytty googlen hakusanalla alasti?!! Kuka tunnustaa?! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti