torstai 27. lokakuuta 2011

Näytät yhtä viattomalta ko nunna kurkkutarhassa

Emmi

Oon tässä viimiset pari tuntia koittanu saaha unta ja eipä näytä tulevan nii sama kai se on tänne kirjotella...


Elikkä Lauran pikkusisko Liisa oli tällä viikolla käymässä, nii sillehän piti toki käyä vähän yöelämääki näyttämässä. Tähän väliin voisin ehkä vielä vähän hehkuttaa juomien hintoja, tiistaisin ei tosiaankaa tarvi paljo yli puntaa maksaa vodka mixeristä, nii ulkoiluhan on melkee jo kannattavaa tossa vaiheessa.

Oli alun perin tarkotus munki mennä Lauralle yöksi, mutta päädyinki sitte kaverin kanssa käveleen kämpille nii eihän siinä mennykkää ko iloset kaks tuntia... -.- ei varmaan tarvi toista kertaa tämmöstä älynväläystä ottaa kehiin. Tuohon perrään voisin varmaan selventää että ei tää mun kämppä tosiaankaa nuin korvessa oo (toisin kuin Laura on ehkä antanu ymmärtää), vaan max. joku 5 kilsaa keskustasta, luultavasti vähemmän nii yleensä oon kävelly 40 minuutissa sen. No, sinänsä oli ihan hyvä herätä kämpiltä seuraavana aamuna ko mulla oli aamulla semmonen esitelmä koulussa nii olin sitten skarppina sinne heti menossa :)

Viime postauksen jälkee on muutenki tullu vähän reippaammin rilluteltua, ja viime viikolloppu (pe ja la) tuliki vietettyä aika pitkälti TigerTiger:ssä. Ja nyt tytöt mun on pakko olla rehellinen, sielä on vaan niin paljon hyvännäkösiä miehiä, että en oikeesti ees tiiä mihin suuntaan kattua. Yllättävää?  I know. Näkymät hyvät.

Perjantaina lähin yhen Rosannan kanssa liikenteeseen joka on tuosta seuraavalta käytävältä.Se oli kyllä kunnon irtiotto-ilta. Sen tiiän, että ollaan tanssittu ja juotu ja molempia hyvin paljon. Ei mitään hajua mitä kautta päädyttiin takasin Hillheadiin ja jatkoille mutta eikö se pääasia oo, että hauskaa oli.



Kelit on muuten vieläki ihan naurettavat. Huomatkaa kuvasta, että mulla oli pelkkä villatakki mukana ja Rosannalla ei mittään. Viime keskiviikkona oli yks kylmä päivä ja syöksyin ihan paniikissa keskustaan ostaan talvitakin, mutta emmää nyt sitte oo sitä ollenkaa käyttämään päässy...



Lauantaina ei mittään kovin ihmeellista, se oli muutenki aika extempore lähtö ko olin vielä 40min ennen lähtöö yökkärit päällä nukkumaan menossa. Illan päätteeks: in your face, taksijono. Taksilla ehkä pääsis vähä halvemmalla kämpille, mutta eikai erkkikkää tohon jonnoon jää. Kuvassa näkkyy about 1/8 koko jonosta.

Viikolloppuna tulossa sitte Halloween nii sillon viimestää pitäs ilmestyä oikeesti kiinnostavvaa juttua, sinnitelkääpä sinne asti näitten mun jorinoitten kans!

- Emmi xxx

ps. Laura on myös kuulemma väittäny, että puhun nykyään jo aivan leviää skottiaksenttia. Ei se nyt ehkä ihan niin kuitenkaa oo... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti