perjantai 14. lokakuuta 2011

Sairastelua

Laura

Moikka ihanat!

On taas menny hetki ku viimeksi kirjotin. Täällä ei oikeestaa oo mitää uutta tapahtunu, kouluki on alkanu rullaan mukavasti. Oon tällä viikolla ollu vähän sairas nii en oo ehkä ollu koulussa nii sosiaalinen ku pitäs näin alussa mutta eiköhä se taas siitä ku paranen! Flunssa on siis iskeny, olin niii mielissään että vältin Freshers flun nii eiköhä sitte se iskeny pari viikkoa viiveellä ja ihan törkeellä voimalla. Alkuviikon kuitenki onnistuin huijaan sitä näillä;
 Niinko maailman paras ostos ikinä! Kaks nuita naamaan ja flunssa on tipotiessään!! Parin päivän käytön jälkeen kävin vissii melko hyperillä jo (en tunnusta) että Markus ja Max neuvo lopettaan nuide käytön et paranenki joskus. Nuo siis huijaa kehoa luulemaan et se on terve. Mää olin ihan siinä uskossa et se keho pikkuhiljaa parantelee itteään siinä samalla... :D No, lopetin nuide syömisen ja tänään aamulla sain tuntee seuraukset. Ensinnäki, nukuin pommiin. Kolmella tunnilla. 7am piti herätä mutta 10am heräsin. Tekstasin ihan paniikissa Markuskelle jolla alko 11am koulu (pitää siis aina lähtee tuntia ennen kouluun) et joko se on heränny. No, eipä ollu ja siinä me molemmat sitte juostiin tyynyn kuva poskessa bussipysäkille. Ehittiin mutta ite ainaki olin ihan tukka pystyssä :D Ja kaiken lisäksi mun ei olis ees tarvinu mennä kouluun ku missasin aamun tutorialin ja sit oli vaa yks lecture (ne isot ryhmät, ei siellä opi koskaan mitää). Muistin tämän bussissa. Vitutti pikkusen. Sillo olis voinu melkee sanoo et hienosti Rahkola :D Mutta kuitenki, aamulla herätessä luulin et joku kuristaa mua ku oli kurkku nii kipee ja nenä siis aivan tukossa. Ihme ku en ollu kuollu yön aikana  :D Oon siis tänää ollu melko hieno näky unilla, ihan randomit vaatteet päällä, tukka pystyssä, ilman meikkiä ja räkä valuen. Ei ihme ettei kukkaa tullu kosimaan!

Oon muutenki ollu hirveen tylsä tän viikon, siks en oo postaillu. Salla toivo kuvia ihan arkielämästä täällä, kiinnostasko muitaki sellanen? :D Koulussa on nyt työn alla kaks isoa projektia, 3000 sanan ryhmätyö ja 2500 sanan individual assignment. Ryhmätyössä on minä ja kolme poikaa; Blair, Chris ja Andrew. Tullaan kaikki ihan hyvin toimeen, tosin Andrewtä en oo vielä kauheesti jututtanu ku se ei ollu meidän ekassa tapaamisessa. Kaikki ne on 18 joten melko äiti-oloha mulla välillä tulee :DD Mua vaa harmittaa ku se meijä tutorial group (en tiiä oonko jo selittäny mut meidän koko IBM ryhmä on jaettu kahtia, ja mää oon Group B) vaikuttaa melko kuivalta. Ainoot kenen kaa hengaan eli Markus ja Max on tietty Assa, mutta ne onneksi vissii järkkää siinä ryhmässä meille kaikille jonku night outin et pääsee vähä juttelee niille ihmisille koulun ulkopuolellaki.

Aattelin ottaa tän viikonlopun ihan iisisti, koska arvaatkaa mitä?! Maanantaina Liquidissa soittaa EXAMPLE! Tiiän, ette oo koskaa kuullukkaa mutta se on täällä tosi iso juttu! Ootte ehkä saattanu tän biisin jo kuulla;
Jos en oo maanantaina terve niin turvaudun taas noihin dopingheihi (ne kuulemma näyttää aiva doping-pillereiltä :D) että jaksaa tanssia!

Tein eilen yöllä Ollivillen ja Teemun inspiroimana tilauksen asokselle. Virhe. :D Siellä oli joku Midseason Sale ja hommaha lähti täysin käsistä...Mutta hei, Tigin lakka 10 eurolla?! Ja River Islandin mekko 15e?! Ja sitte tarttu mukaan kans pari peruspaitaa ja Mangon kynähame. Pakko oli käyttää tilaisuus hyväksi. Ei sillä et vuorka olis rästissä, bussikortti pitäs ostaa ja koulukirjat kans..Nooo, onneks lainan pitäs tipahtaa maanantaina tilille. :D Ja aina on säästötili. Kirjoista puheenollen, löysin muuten aika huipun kirjan.

:D ei olla vielä päästy testaan tota mutta ehkäpä maanantaina! Olin viime viikon perjantaina lievästi perseet olalla. En oikee tiiä miten siinä niin kävi mut ilmeisesti oon juonu jo ihan kunnolla täällä (niinku emmi jo sanoki nii täällä ei hirveesti etkoilla) ko ennenko lähettiin oon vissii käyny paukuttaa alakerran poikien ovee ja työntäny käden postiluukusta sisään? Ei ihme ku mun uus 2 sormen sormus oli rikki aamulla ku heräsin :(( Lewis on aina kunnon suolaaja sen kameran kaa, ainut julkaisukelponen kuva musta siltä illalta on tässä. Se oikeestaa tiivistääki koko illan. :D
Ei mittää koodia miten kotiin on tultu mutta kotoa herättii :D Oon kuulemma kiskassu Rachaelin hameen sen korviin keskellä baaria.....great. Kostoa ootellessa.... :D

Mun tanskalainen kämppis Malene leipo just korvapuusteja. Vähänkö tuli ikävä kotia <3

Hyvvää viikonloppua!

<3: Laura

Ps. Mulla on aiva hirvee tatskakuume, mitä sanotte linnusta solisluun päälle? Olisko mittää?

2 kommenttia:

  1. ps. olis mittää! määki haluan jonku pullukan söpön kyyhkyn osaksi sitä selän jatkoa. sais vaan aikaseksi mennä käymään siellä pitbullisa. otat niiiiin jouluna mukkaan tuon drinking gamesin! tai vaihtoehtosesti opettelet parhaimmat ulukoa siihe mennessä, ei oo varmaan ongelma :D

    VastaaPoista